عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم«حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی» را به عنوان نامزد اصلح شناخته است، اما در عین حال بیشتر اعضای جامعه مدرسین معتقدند قالیباف نباید تضیعف شود، بلکه باید تأیید شود.
کد خبر: ۴۲۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل از فارس، اظهار داشت: رئیسی و قالیباف هر دو بازوی همدیگر هستند و بسیار مقتدرانه کار می‌کنند و هر دو باید تأیید شوند، حالا تا بعد ببنیم چه از آب در می‌آید؟ حتما یکی معاون دیگری می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم اعلام کرد در جلسه روز جمعه مورخ هشتم اردیبهشت‌ماه که با اکثریت قاطع آراء، حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی را به عنوان نامزد اصلح شناخته است و یک ضمیمه هم دارند البته در نامه آن‌ها نیامد، اما یک چنین چیزی در کار است.

به گفته عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اگر چه نامزد اصلح را رئیسی اعلام کردند، اما در عین حال بیشتر اعضای جامعه مدرسین معتقدند قالیباف نباید تضیعف شود، بلکه باید تأیید شود، یعنی معتقدند باید هوای قالیباف را هم داشت.

وی با بیان اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با جامعه روحانیت مبارز هم‌فکری هم داشته تا رئیسی را اصلح اعلام کند، تصریح کرد: ما این کار را کردیم، آن‌ها نیز این کار را کردند، یعنی هم‌فکری متقابل داشته‌ایم.

ممدوحی گفت: بیشتر افرادی که دارای شخصیت دانا، متعادل، آگاه، نظر صائب، عاقلانه، باتجربه و اهل سیاست هستند و با آن‌ها برخورد داشتم، بیشتر همین حرف من را زدند و آن نظر این است که رئیسی مقدم است ولی قالیباف نیز نباید تضعیف شود، بلکه باید تأیید شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار